Батькам

10 заповідей для батьків

1. Не чекай, що твоє дитя буде таким, як ти або таким, як ти хочеш. Допоможи йому стати не тобою, а собою.
2. Не вимагай від дитини плати за все, що ти для нього зробив. Ти дав йому життя, як він може віддячити тобі? Він дасть життя іншому, той – третьому, і це необоротний закон вдячності.
3. Не зганяй на дитяті свої образи, щоб в старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й пожнеш.
4. Не відносься до його проблем звисока. Життя дане кожному під силу і, будь упевнений, йому воно важке не менше, ніж тобі, а може бути і більше, оскільки у нього немає досвіду.
5. Не принижуй!
6. Не забувай, що найважливіші зустрічі людини – це його зустрічі з дітьми. Звертай більше уваги на них – ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.
7. Не муч себе, якщо не можеш зробити щось для свого дитяти. Муч, якщо можеш – але не робиш. Пам’ятай, для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все.
8. Дитя – це не тиран, який заволодіває всім твоїм життям, не лише плід плоті та крові. Це та дорогоцінна чаша, яку Життя дало тобі на зберігання і розвиток в нім творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких зростатиме не “наш”, “свій” малюк, але душа, дана на зберігання.
9. Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужому малюку те, чого не хотів би, щоб робили твоєму.
10. Люби свою дитину будь-якою – неталановитою, неуспішною, дорослою. Спілкуючись з нею – радій, бо дитя – це свято, яке поки що з тобою.

Зачепінг – небезпечне молодіжне хобі

Сучасна молодь все активніше захоплюється екстремальними видами спорту. Це і мотогонки, стрибки з парашутом, паркур тощо. А особливої популярності останнім часом набуває нове хобі серед підлітків – так званий зачепінг. Якщо казати коротко, зачепінг (зацепінг, трейнсерфінг) – це проїзд у таких місцях, які до цього не пристосовані. Зачепери (так називають себе прихильники екстремального катання) їздять не всередині вагона, а із зовнішнього його боку, на автозчепах вагонів, на поручнях і підніжках, на гальмівних майданчиках, міжвагонних буферах, на дахах потягів, у відкритих кузовах вантажних вагонів тощо. Самі зачепери відносяться до цього заняття як до розваги чи способу безкоштовної поїздки. Такий спосіб пересування не є чимось новим, адже ще до появи перших залізниць вже існувало явище проїзду на транспорті ззовні. І слід зазначити, що в 19 столітті такий проїзд у багатьох країнах не вважався порушенням. У наші дні через надзвичайне переповнення поїздів зачепінг поширений у деяких країнах Південної і Південно-Східної Азії та Африки. Є й такі закордонні залізниці, де екстремальний спосіб пересування на транспорті – це звичайне явище, воно має легальний статус та інколи використовується як атракціон для туристів. У тих країнах, де зачепінг заборонено правилами користування він існує як екстремальне молодіжне хобі або ж як спосіб безкоштовного проїзду. З європейських країн найбільш масового поширення зачепінг набув у Росії в Московській та Ленінградській областях, в Україні – на Київщині. Особливого розмаху досяг цей рух у нашій столиці, адже у розпорядженні зачеперів і метрополітен, і міські електрички, і приміські електропоїзди. Зачепери, як правило, завчасно домовляються про зустріч через соціальні мережі, знімають свої трюки і розміщують в мережі Internet. Найбільше зачепінг поширений на приміських електропоїздах. Але є ще ціла низка інших більш небезпечних його видів. Сюди відносять метро- серфінг – катання на поїзді метрополітену, трейнхоп – їзда на вантажних поїздах, андервагонрайдінг – проїзд під вагоном, зазвичай, на вагонних візках. Можна сказати, що фантазії зачеперів немає меж, бо ж вони катаються на дзеркалах, вікнах, збоку на дверях вагона; між вагонами; на передньомуторці головного вагона чи задньому торці хвостового вагона тощо. І кожен із способів екстремального пересування має свою назву та ступінь небезпеки. Часто причиною травмувань дітей та навіть їх смертей стає захоплення графіті, після чого, зазвичай, слідує так звана фотосесія на фоні створення своїх «шедеврів». Але прикро, що самі зачепери не усвідомлюють небезпеки такого виду розваг. Адже існує ймовірність падіння з рухомого потягу і травмування чи навіть загибелі любителів цього хобі. Та, мабуть, і не кожний знає, що напруга на контактній рейці становить 825 вольт. А щоб отримати ураження струмом на залізниці, не обов’язково хапатися за дроти. Залізнична електродуга за різних погодних умов може вразити на відстані до двох метрів. Тому вживаються заходи щодо перешкоджання таким екстремальним розвагам молоді. В Україні зачепінг на залізницях загального користування карається штрафом у розмірі від 7 до 15 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 119 до 255 гривень) – ст.109 Кодексу України про адміністративні правопорушення. А на батьків, діти яких не досягли 16 років, складається адміністративний протокол (ст.184 Кодексу України про адміністративні правопорушення) за невиконання ними обов’язків щодо виховання своїх дітей. У Німеччині на особу, яка займається зачепінгом можуть накласти штраф до 50 тис. євро. Досить оригінальних заходів боротьби із екстремалями-мандрівниками вживають на індонезійських поїздах. Щоб запобігти катанню на дахах вагонів, їх заздалегідь покривають фарбою чи мастильними речовинами. Існують також окремі напрямки, де розміщуються спеціальні опори з підвішеними на них бетонними кулями, що можуть завдати шкоди необачним мандрівникам або збити з даху вагона. Нерідко засоби масової інформації повідомляють не тільки про факти отримання тяжких травм палкими прихильниками екстремальних поїздок, але й про випадки загибелі зачеперів. Так, у березні цього року на залізниці м. Вінниці зазнали тяжких травм два школярі, а 11 квітня у київському метро на залізничній станції «Дарниця» загинув 16-річний зачепер. І такі випадки непоодинокі. З огляду на широкий розмах цього молодіжного руху батьки та педагогічні працівники повинні володіти інформацією щодо небезпеки захоплення дітей цим видом розваг і проводити профілактичні бесіди

Абетка для батьків та дітей «Небезпека вдома»

Дорослі піклуються про дітей, люблять, оберігають їх, але, на жаль, виникають ситуації, коли дитина залишається один на один з небезпекою. Основна група потенційно небезпечних предметів знаходиться вдома, і саме там найчастіше за відсутності дорослих з дітьми трапляються нещасні випадки. Як застерегти дитину від небезпеки: - навчіть дитину набирати на телефоні номери «101», «102», «103», «104»; - дитина повинна вміти голосно й виразно називати своє прізвище та ім'я, домашню адресу; - розкажіть дитині в доступній формі про електрику, її значення та небезпеку; - запропонуйте намалювати знаки біля кожного електроприладу: «Не можна самому торкатися!»; «Обережно!»; - разом з дитиною сформулюйте правила користування електроприладами: не чіпати праску, розетку; ніколи не торкатися електроприладів мокрими руками; - поясніть, що контакти з тваринами на вулиці можуть бути небезпечними. Вуличні коти й собаки можуть бути хворими або агресивними. Їх можна й потрібно годувати, але гладити і грати з ними небезпечно. Навіть вдома ми можемо наражатися на небезпеку, тому слід пам’ятати що: - гострі, колючі та ріжучі предмети обов'язково слід класти на свої місця подалі від маленьких дітей; - електроприлади можуть вразити струмом або стати причиною пожежі; - ліки слід зберігати в місцях, недоступних для дітей; - не дозволяйте дітям вдома відкривати вікна і виглядати з них, самим виходити на балкон і там грати; - не можна брати сірники, чіпати газову плиту – газ дуже небезпечний; - не можна брати побутову хімію, пральні порошки, засоби для миття посуду, засоби від тарганів.Якщо дитина загубилася: - розкажіть, до кого можна звернутися по допомогу, якщо дитина загубилася (до міліціонера, продавця магазину, охоронця); - якщо дитина забула домашню адресу, треба постаратися назвати помітні орієнтири поряд з будинком (магазини, кінотеатри, зупинка автобуса тощо). Шановні батьки! Навчайте ваших діти бути уважними та обережними. Дотримуйтесь основних правил безпеки, адже безпека – це головне правило життя!

 

 

БРОВАРСЬКА   РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ 
КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

Н А К А З

 

«30»  01  2014р.                                                                                              № 65

    

 Про  призупинення занять

у  загальноосвітніх 

навчальних закладах Броварського району

 

 

Відповідно до розпорядження Голови Броварської районної державної адміністрації «Про призупинення занять у загальноосвітніх навчальних закладах Броварського району», доручення Київської облдержадміністрації від 24.01.2014 № 11-12-581 на лист Віце-прем’єр-міністра України О. Вілкула від 21.01.2014 № 2050/0/1-14 та у зв’язку з несприятливими погодними умовами та різким зниженням температурних показників, які очікуються у найближчі дні

 

НАКАЗУЮ:

 

1.   Скоротити уроки у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів Броварського району 30.01.2014 року.

2.   Призупинити навчально-виховний процес у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів Броварського району з 31.01.2014 до 01.02.2014 включно.

3.   Забезпечити виконання навчальних програм шляхом дистанційного навчання, самостійного опрацювання окремих тем, інтенсифікації навчання з урахуванням специфіки предметів.

Відновити навчально-виховний процес у  загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів Броварського району з 03.02.2014.

Інформація

За Княжицькою ЗОШ І-ІІІ ступенів закріплений працівник СКМСД Броварського МВ ГУМВС України в Київській області старший лейтенант міліції ПАНЧЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА


Робочий кабінет розташовано: м.Бровари, вул. Кірова 24,  каб. 503.

Робочий телефон (04594) 5-34-04

Мобільний телефон 093-655-48-68

Електронна адреса ВКМСД ГУМВС Україний в Київській області

Kmsdkievobl@ukr.net

Електронна адреса Управління КМСД МВС України

ditypolice@mvsgov.ua

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ  УКРАЇНИ

НАКАЗ

м. Київ

 04.10.  2012                                                                                        1073

 

 

 

 

Про проведення інтернет-зборів

батьків першокласників
       

 

З метою удосконалення організації навчально-виховного процесу в перших класах загальноосвітніх навчальних закладів

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Департементу загальної середньої та дошкільної освіти   (Єресько О.В.):

1.1. Провести  інтернет-збори  батьків  першокласників  з 5 по 23  жовтня  2012 р. (перелік питань для обговорення додається).

1.2. Розмістити оголошення  щодо проведення інтернет-зборів батьків першокласників на офіційному веб-сайті Міністерства (www.mon.gov.ua).

2. ДІВП Видавництву «Педагогічна преса» до 23.10.2012 р. забезпечити інформаційно-технічний супровід інтернет-зборів батьків першокласників.

3. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) разом з ДІВП Видавництвом «Педагогічна преса» до 25.10.2012 р. узагальнити матеріали інтернет-зборів.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

 


Заступник Міністра                                                         Б.М. Жебровський

 

 

 

 

 

                                                                                                

Додаток до наказу

від 04.10.12 № 1073

Питання для обговорення

(відгуки надсилати за адресою: 1klasBatki2012@gmail.com)

 

1. Умови навчання моєї дитини у 1 класі:

·              влаштовують повністю______________;

·              влаштовують частково______________;

·              не влаштовують____________________.

2. Забезпечення першокласників підручниками:

·              забезпечені повністю______________;

·              забезпечені частково______________;

·              не забезпечені ____________________.

3. Якість підручників для першого класу:

·              задовольняє повністю______________;

·              задовольняє частково_______________ ;

·              не задовольняє ____________________.

4. Організація харчування першокласників:

·              задовольняє повністю______________;

·              задовольняє частково_______________ ;

·              не задовольняє ____________________.

5. Необхідність функціонування групи продовженого дня учнів перших класів:

·              функціонування групи продовженого дня необхідне _____________;

·              функціонування групи продовженого дня необхідне частково____________ ;

·              немає потреби організовувати групу продовженого дня для учнів  1 класів ___________;

·              інше ___________.

6. Якою має бути група продовженого дня  для учнів 1 класу?

·              для кожного класу окремо («клас-група») _____________;

·              одна – на паралель перших класів ___________________ ;

·              різновікова група продовженого дня (для учнів 1 – 4 класів) _;

·              інше ___________.

7. Що, на Ваш погляд, впливає на здоров’я дитини в цей період навчання?

8. Організація уроків фізичної культури в 1 класі:

·              задовольняє повністю______________;

·              задовольняє частково_______________ ;

·              не задовольняє ____________________;

інше_____________________________.

9. Безпека перебування Вашої дитини в школі:

·              задовольняє повністю______________;

·              задовольняє частково_______________ ;

·              не задовольняє ____________________;

·              інше______________________________.

10. Організація навчання учнів іноземної мови з 1 класу:

·              задовольняє повністю______________;

·              задовольняє частково_______________ ;

·              не задовольняє ____________________;

·              інше_____________________________.

11. Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів має бути:

·        словесним (без балів)_________________;

·        у балах_____________________________;

·        інше________________________________

12. Якою Ви бачите співпрацю педагогічного та батьківського колективів?

13. Яких результатів Ви чекаєте від навчання дитини в початковій школі?

14. Як, на Вашу думку, можна поліпшити організацію навчально-виховного процесу в перших класах.

 

Батькам про права дитини

 

Права кожної людини закінчуються там, де починаються права іншої, і кожна людина повинна поважати права іншої людини.

 

Всі люди на Землі мають рівні права та свободи

Ці права закріплені Загальною Декларацією прав людини, що прийнята Генеральною Асамблеєю ООН в 1948 році.

Ваша дитина, як і будь-яка інша людина,

має рівні людські права

Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, що проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.89 р.

КОЖНА ДИТИНА МАЄ ПРАВО:

¯  На рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морального та соціального розвитку;

¯  На захист здоровя та медично-санітарне обслуговування;

¯  На захист від поганого поводження, від відсутності турботи з боку батьків, або тих, хто забезпечує за ними догляд;

¯  На захист від жорстоких, нелюдських принижуючих достоїнство людини видів проводження чи покарання;

¯  На захист від будь-якого покарання;

¯  На захист від сексуальних домагань;

¯  На проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками у разі їх розлучення;

¯  На вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя;

¯  На свободу думки, совісті, віросповідання;

¯  На особисте життя, на недоторканість житла, таємницю кореспонденції;

Коли права дитини порушуються

·        Коли не забезпечена її безпека для життя та здоровя

·        Коли її потреби ігноруються

·        Коли по відношенню до дитини спостерігаються випадки насильства або приниження

·        Коли порушується недоторканість дитини

·        Коли дитину ізолюють

·        Коли дитину залякують

·        Коли вона не має права голосу при прийняття важливого для сімї рішення

·        Коли вона не може вільно висловлювати свої думки і почуття

·        Коли її особисті речі не є недоторканими

·        Коли її використовують в конфліктних ситуаціях з родичами

·        Коли дитина стає свідком приниження достоїнства інших людей

Діти в суспільстві найбільш уразливі.

Діти, права яких порушуються, часто стають соціально і психологічно дезадаптованими.

Як реагує дитина на порушення її прав?

†  Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими(вона грубить, блазнює, бється, замикається в собі і т.д.).

†  Її турбує особиста безпека і любов до неї.

†  Вона часто буває в поганому настрої.

†  Може втекти з дому.

†  Може приймати наркотики або алкоголь.

†  Може робити спроби суїциду (замаху на своє життя)

Що батьки можуть зробити для своєї дитини?

­  памятати, що дитина – це окрема особистість, яка має свої власні почуття, бажання, думки, потреби, які належить поважати.

­  Забезпечити її фізичну безпеку. Впевнитися, що вона знає телефони 01, 02, 03, 04, імена та телефони близьких родичів і сусідів.

­  Навчити її казати “Ні”, навчити захищатися, вміти поводити себе безпечно.

­  Негайно припинити фізичну і словесну агресію по відношенню до неї та до інших людей.

­  Знайти час для щирої розмови з дитиною кожного дня. Ділитися з дитиною своїми почуттями і думками.

­  Памятати про її вік та про те, що вона має особистості особливості.

­  Залучати її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.

­  Залучати дитину до створення сімейних правил

Памятайте!

ДИТИНА БУДЕ ПОВАЖАТИ ПРАВА ІНШИХ ЛЮДЕЙ, ЯКЩО ЇЇ ПРАВА БУДУТЬ ПОВАЖАТИСЯ, ЯКЩО ВОНА САМА БУДЕ СКЛАДАТИ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ І НЕСТИ ЗА НИХ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Де можна  більше дізнатися про права своїх дітей?

Загальна Декларація прав людини, прийнята Генеральною Асамблеєю

ООН 10.12.1948 р.

Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною Асамблеєю

ООН 20.02.1989 р.

Перші кроки. Посібник для початкового вивчення прав людини. Amnesty International. EastonStr. London.

Настільна книга для молоді “Твої права”. Міжнародна ліга прав дітей та молоді. Київ – 1999 р.

Комітет сприяння захисту прав дитини.

м. Київ, тел. 295-26-96

Всеукраїнський комітет захисту прав людини.

м. Київ, пров. Шевченко, 13/21-В. к. 8, тел. 228-87-83

Міжнародний Гуманітарний Центр “Розрада”,

тел. 234-83-68

счетчик посещений

Сайти

Бібліотека книг українською

Щоденник

Вікіпедія

www.uk.wikipedia.org              

Острів знань

Освіта. ua

Нормативні документи про освіту МОН України

Життя школи