Методична робота

Методичні об`єднання

1. Класних керівників.

2. Учителів філологічного циклу.

3. Учителів математики, інформатики, фізики.

4. Учителів іноземних мов.

5. Учителів природничого циклу.


6. Учителів початкових класів.

 

7. Учителів естетичного циклу.

Пам’ятка для вчителя-наставника

1.     Створіть атмосферу творчої співпраці.

2.     Разом із молодим учителем розгляньте та проаналізуйте навчальні програми та пояснювальні записки до них, а також чинні Критерії оцінювання з відповідного предмета.

3.     Допоможіть скласти календарно-тематичне планування, особливу увагу молодого вчителя зверніть на кількість контрольних, практичних чи лабораторних робіт, організацію систематичного повторення.

4.     Допоможіть підготуватися до знайомства з класами, організувавши зустріч з класними керівниками .

5.     Надайте допомогу у підготовці до уроків (особливо перших).  Найбільш складні теми розробляйте разом. У своєму класі намагайтеся вивчати складний матеріал з випередженням на 2 – 3 уроки, щоб дати можливість молодому вчителю навчитися методики розкриття найбільш складних тем.

6.     Навчіть молодого вчителя  методиці здійснення тематичного обліку знань, проведення залікових уроків.

7.     Разом підбирайте і готуйте дидактичний матеріал, наочні посібники, тексти задач, вправ, контрольних, самостійних, залікових робіт.

8.     Відвідуйте уроки молодого вчителя  з наступним детальним аналізом, запрошуйте його на свої уроки, разом їх обговорюйте.

9.      Надавайте допомогу у виборі методичної літератури та організації самоосвітньої роботи.

10.                  Діліться досвідом, доброзичливо показуючи зразки роботи. Вчіть не копіювати готові розробки, а виробляти власний педагогічний почерк.

11.                  Надавайте допомогу своєчасно, з терпінням, наполегливо.

12.                  Ніколи не  забувайте відмічати досягнення в роботі молодого вчителя.

13.                 Намагайтеся залучати молодого вчителя до методичної роботи, поступово підводьте його до інноваційної діяльності.

Рекомендації  щодо роботи молодого вчителя над науково-методичною проблемою

Молодий спеціаліст стає хорошим учителем,   

                                               перш за все, завдяки обстановці творчої праці

                                               педагогічного й учнівського колективів.

                                                                                       В.О. Сухомлинський

У процесі  організації роботи молодого вчителя над науково-методичною проблемою можна виділити чотири етапи: діагностичний, організаційний, практичний, узагальнювальний.

1.     Діагностичний:

·        діагностика методичної підготовки молодого педагога (анкетування);

·        участь у практичних семінарах.

2.     Організаційний:

·        вивчення наукової, методичної та навчальної літератури;

·        вивчення досвіду роботи досвідчених колег;

·        мотивація вибору тієї чи іншої проблеми.

3.     Практичний:

·        участь у колективних і групових формах методичної роботи;

·        практична апробація власних напрацювань;

·        моніторинг і корекція.

4.     Узагальнювальний:

·        дослідження ефективності;

·        аналіз результатів.

План роботи Школи молодого вчителя 2016-2017 н.р.

План роботи Школи молодого вчителя 2016-
Adobe Acrobat документ 210.7 KB

Методичні рекомендації  2016-2017 н.р.

METODIChNI_REKOMENDACIYi_ZNZ__1___1_-min
Adobe Acrobat документ 2.0 MB

Перспективний план реалізації науково-методичних проблем

перспективний план реалізації НМП1.pdf
Adobe Acrobat документ 208.7 KB

План роботи методичної ради на 2016-2017 н.р.

І. Склад методичної ради

·        Голова НМР, заступник директора з НВР Юрченко С.І.

·        Заступник голови НМР, вчитель хімії вищої категорії, учитель-методист Москаленко Н.О.

·        Секретар НМР, учитель початкових класів вищої категорії, старший учитель Розумнюк Н.В.

·        Старший учитель, учитель української мови та літератури вищої категорії, Процька Г.О.

·        Учитель образотворчого мистецтва вищої категорії, старший учитель, заступник директора з ВР Кутузова Н.І.

·        Учитель історії вищої категорії, старший учитель Попадюк А.Г.

·        Учитель математики вищої категорії, старший учитель, Еміна Т.Д.

·        Учитель англійської мови вищої категорії, старший учитель Близнюк Р.А.

·        Учитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Лавреха Т.Г.

 

 

ІІ. Організаційні заходи

№/п

Зміст роботи

Термін

Виконавець

Відмітка про виконання

1

Упровадження ППД учителів школи, району, області

Протягом року

Педагогічний колектив

 

2

Надання допомоги вчителям у роботі над методичною темою школи.

Протягом року

Члени методичної ради

 

3

Удосконалення структури роботи з обдарованими дітьми

Вересень

Юрченко С.І.

Кутузова Н.І.

 

 

 

 

 

ІІІ. Вивчення й впровадження перспективного досвіду

№/п

Зміст роботи

Термін

Виконавець

Відмітка про виконання

1

Вивчити

досвід роботи вчителя хімії Москаленко Н.О.

Протягом року

Методична рада

 

2

Продовжити вивчення досвіду роботи вчителя української мови та літератури Процької Г.О.

Протягом року

Методична рада

 

3

Провести методичний аукціон ідей учителів, досвід яких вивчається.

Березень 2017

Методична рада

 

 

 

ІV. Організація методичної допомоги

№/п

Зміст роботи

Термін

Виконавець

Відмітка про виконання

1

Організувати допомогу з проблемних питань з метою впровадження ключових компетентностей Державного стандарту освіти

Протягом року

Методична рада

 

2

Організувати виставку новинок педагогічної літератури з метою впровадження інноваційних методик у практику роботи вчителів школи

Вересень

Голова МР

 

3

Контролювати впровадження перспективного досвіду вчителями, які атестуються

Протягом року

Голова МР, адміністрація

 

4

Надавати постійну методичну допомогу в проведенні науково-методичних семінарів на базі школи

Постійно

Голова МР

 

5

Організувати й провести творчі звіти вчителів, які атестуються

Лютий

Голова МР

 

6

Запровадити інноваційні форми методичної роботи з педколективом з метою інтеграції знань, реалізації між предметних зв’язків на уроці.

Протягом року

Голова МР

 

7

Надавати практичну допомогу вчителям, які беруть участь у конкурсі «Учитель року»

Вересень-січень

Голова МР

 

 

 

 

V. Зміцнення матеріально-технічної бази

№/п

Зміст роботи

Термін

Виконавець

Відмітка про виконання

1

Поновити матеріали постійних стендів

Вересень-жовтень

Голова МР

 

2

Підготувати тематичні папки, пам’ятки:

·        вимоги до сучасного уроку;

·        почерк майстра;

·        знахідки молодого спеціаліста;

·        специфіка роботи з обдарованими дітьми

Протягом року

Голова МР

 

3

Оформити довідково-інформаційний куточок «Сучасному уроку – компетентісний підхід в умовах впровадження Держстандарту початкової, базової й повної середньої загальної освіти»

Вересень

Голова МР

 

4

Поповнити папку «Діагностика» сучасним анкетним матеріалом

Протягом року

Голова МР

 

5

Поповнити матеріали на виставку ППД

Протягом року

Голова МР

 

6

Підготувати й оформити атестаційні матеріали учителів, які атестуються

Лютий-березень

Голова МР

 

7

Поповнити папки методичних об’єднань необхідними документами, інструкційними матеріалами

Протягом року

Голови МО,

 

8

Переглянути змістовне наповнення шкільного сайту

Протягом року

Юрченко С.І.

 

 

 

VІ. Тематика засідань методичної ради

 

Тематика засідань

Термін

Виконавець

Відмітка про виконання

1

Робота педколективу над новою науково-методичною проблемою

Вересень

Голова МР

 

2

Проведення шкільних та участь у районних предметних олімпіадах

Листопад

Голова МР

 

3

Робота з обдарованими учнями.

Взаємовідвідування уроків.

Січень

Голова МР

 

4

Аналіз роботи методичних формувань школи у 2016 – 2017 навчальному році

Квітень

Голова МР

 

Педагогічна рада

Педагогічна рада

12.01.2017, відповідно до плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік, відбулося засідання педагогічної ради. На порядку денному розглядалися питання аналізу навчальних досягнень учнів за І семестр; шляхи орієнтації навчально-виховного процесу на забезпечення потреб особистості в самовизначенні та самоствердженні.

Семінар  «Нова українська школа: на шляху до здійснення»

10 січня учителі школи взяли участь в інформаційно-методичному семінарі «Нова українська школа: на шляху до здійснення». На пленарному засіданні розглянулися питання підготовки нового Стандарту освіти. Секційні заняття обговорювали реалізацію компетентісно-орієнтованого підходу на уроках.

счетчик посещений

Сайти

Бібліотека книг українською

Щоденник

Вікіпедія

www.uk.wikipedia.org              

Острів знань

Освіта. ua

Нормативні документи про освіту МОН України

Життя школи