Сьогодення диктує нові правила. Здобуття освіти у сучасному світі тісно пов’язано з Інтернет-ресурсами.
З метою ознайомлення учнів з позитивним та негативним впливом Інтернету на людину, розвитку культури поведінки в інтернеті з було проведено просвітницько - профілактичний захід «Я вмію безпечно користуватись Інтернетом» .
На якому учні нашого ліцею розглянули і визначили як безпечно спілкуватися за допомогою мобільного телефону, як не потрапити на вудку реклами що робити зі спамом, як безпечно слухати і завантажувати музику, та як уникнути небезпеки граючи в онлайн ігри.
ВСЕУКРАЇНСЬКА ПРОГРАМА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я “ТИ ЯК?”: ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ САМОДОПОМОГИ ТА ПІДТРИМКИ ІНШИХ
Посилання: https://www.howareu.com
ПОРАДИ БАТЬКАМ
Як потрібно спілкуватися батькам з дитиною в сім'ї, щоб вона почувалася щасливою
1. Створіть природні і доброзичливі умови спілкування в сім’ї.
2. Будьте тактовними та ввічливими один з одним.
3. Не сваріться та не сперечайтеся в присутності дитини.
4. Цікавтеся справами один одного.
5. Намагайтеся не критикувати один одного (чоловік дружину і навпаки).
6. Не робіть зауважень в присутності дитини.
7. Щодня сідайте разом з дитиною за стіл.
8. Обмінюйтесь думками, радьтеся з членами сім'ї, цікавтеся їх думкою.
9. Постарайтеся концентрувати свою увагу на кращих сторонах. Не концентруйтеся на дратівливих звичках когось із членів сім'ї. Долайте своє роздратування, зверніть увагу на картину в цілому, замініть негативні емоції в своїй свідомості позитивними.
10. Робіть компліменти членам сім'ї.
11. Діліться своїми радощами і смутком. Знання подій, що відбуваються в житті всіх членів сім'ї, створює єдність, оскільки у вас з'являється загальний фундамент для досягнення успіху в майбутньому.
12. Створіть такі умови в сім’ї, при яких дитина бачитиме її (сім'ю) в ідеалі.
ТЕЛЕФОНИ
НАЦІОНАЛЬНОЇ ДИТЯЧОЇ "ГАРЯЧОЇ" ЛІНІЇ
0-800-500-225
Соціальний педагог
Соціальний педагог– це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів ліцею та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
У ліцеї він є громадським інспектором з охорони дитинства.
Соціальний педагог:
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей,
позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх
форм домашнього насильства над дітьми;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо),
пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській
діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для
нормального розвитку дітей і підлітків.
Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
— попередження конфліктів в учнівських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;